نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12838
-
الف
+

علت مرگ «حسن جوهرچی» بازیگر سریال «او یک فرشته بود»

«حسن جوهرچی» بازیگر سریال درحال نشر «او یک فرشته بود» در سال 15 دلو 1395 به علت ایست قلبی درگذشت.

به گزارش آی فیلم2، «حسن جوهرچی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که این روزها بیننده گان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی او در سریال «او یک فرشته بود» هستند در سال 1347خورشیدی  چشم به جهان گشود.

آقای جوهرچی بازی در سینما را در سال 1367 با  فلم «فیل در تاریکی» شروع کرد. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شوق پرواز بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسن جوهرچی محسوب می‌شود.

عکس خانواده حسن جوهرچی

حسن جوهرچی در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم حسن جوهرچی در این سال، بازیگری در سریال «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی»  و سریال «رویای گنجشک ها» به کارگردانی «راما قویدل» محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسن جوهرچی بازی در سریال «شوق پرواز» بوده است. حسن جوهرچی سال 1391 در 44 سالگی در سریال «شوق پرواز» نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنان خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

حسن جوهرچی توانست با بازی در سریال «شوق پرواز» تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر «شهاب حسینی»، «شهرام حقیقت دوست»، «افسانه بایگان» و «الهام حمیدی» بر تجارب او افزود.

حسن جوهرچی علاوه‌بر سریال شوق پرواز در سال 1389 در 42 سالگی در سریال فاصله ها نیز بازی کرده است.

در این سال‌ها حسن جوهرچی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران «مریم کاویانی» با 5 مرتبه، «فاطمه طاهری» با 4 مرتبه، «سیامک اشعریون» با 4 مرتبه، «ثریا قاسمی» با 4 مرتبه و «جمشید مشایخی» با 4 مرتبه بیشترین همکاری را با حسن جوهرچی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی حسن جوهرچی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. 

«کیمیا»، «شکرانه»، «تا رهایی»، «روزهای زیبا»، «روزهای زندگی»، «غریبانه»، «در پناه تو»، «روزگار جوانی» ، «مشق عشق» و ... ازجمله سریال هایی می باشد که آقای جوهرچی در آن ها نقش بازی کرده بود.

علت مرگ جمشید مشایخی

مرحوم جوهرچی در فلم های سینمایی آقای رئیس جمهور، دختری بنام تندر ، بادام های تلخ، دو زن، حماسه قهرمانان، زن شرقی، بالاتر از خطر، روزی که خواستگار آمد، سلطان، ضیافت، ویرانگر،  افسانه دو خواهر ، جای امن، زینت،  بر بال فرشتگان، برخورد و... هنرنمایی کرده است.

حسن جوهرچی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 63 فیصد آثار وی تلویزیونی و 37 فیصد آثارش سینمایی است.

حسن جوهرچی با مهناز بیات ( چهره پرداز ) ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام علی و یک دختر به نام اوا است.

بیوگرافی حسن جوهرچی

حسن جوهرچی در روز جمعه 15 دلو / بهمن 95 پس از تحمل مرض جگر و عفونت ریوی به علت ایست قلبی به عمر 48 سالگی دار فانی را وداع گفت،

خاکسپاری حسن جوهرچی

او در حال ایفای نقش در سریال «آرام می گیریم»  به همراه دخترش بود که با فوت او و نا تمام بودن سکانس ها عوامل سریال تصمیم به تغییر قصه دادند تا نقش کوتاه وی در این فلم ماندگار شود.

دانلود سریال او یک فرشته بود

ب م

نظر شما
ارسال نظر